درمان FSGS در حالی که در دیالیز

چهار شنبه 1 خرداد 1392
ن : lafee

درمان FSGS در حالی که در دیالیز

 

http://www.kidneyabc.com/fsgs-treatment/1651.html

س: من یک بیمار مبتلا به FSGS هستم و در PD برای 19 months.I هستم بدانم اگر FSGS می تواند درمان شود یک بار یکی در دیالیز بوده است؟ اگر چنین است، چه برای درمان آن است؟

A: اگر مردم با FSGS بر دیالیز می تواند درمان شود بستگی به متغیرهای. خروجی ادرار یک عامل مهم است.

کلیه ها می توانند خون را فیلتر و فیلتر کردن مایعات اضافی و مواد زائد را از بدن در urine.Changes در ادرار ممکن است تغییرات در وضعیت راست kidneys.In شما را منعکس کند، خون خاصی فیلتر شده است برای تولید خروجی output.If ادرار ادرار خاص کاهش می یابد، ممکن است نشان می دهد کاهش می یابد کلیوی function.When تمام بافت کلیه نکروزه هستند، هیچ ادرار خواهد شد.

تا به حال، هیچ یک درمان که می تواند به طور کامل نکروز سلول های بافت کلیه بازگرداندن وجود دارد. اما برخی از درمان و مواد مخدر می تواند خود از بازسازی از اختلال tissues.So کلیه کمک اگر شما هنوز هم خروجی ادرار، بیماری های کلیوی شما هنوز هم می تواند درمان شود.

درمان جایگزین برای FSGS در حالی که در دیالیز چیست؟ اگر شما هنوز هم تابع باقی مانده کلیوی، درمان زیر را به شما مقدار زیادی در بهبود عملکرد کلیوی کمک خواهد کرد و حتی کمک به دیالیز اجتناب از شما.

درمان ترکیبی از تصفیه خون و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه می شود برای درمان FSGS در حالی که در دیالیز.

تصفیه خون می تواند به تمیز کردن همه نوع از مواد مضر و ضایعات در completely.It خون می تواند یک محیط داخلی مناسب است که در آن سلول های عملکردی کلیه می تواند بهتر رشد ایجاد کنید.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند کمک به بدن بازیابی سیستم خود شفا است برای تحریک خود بازسازی اختلال tissues.Meanwhile کلیه، داروهای میکرو چینی مقوی به بافت های کلیوی هستند و آنها می توانند مواد مغذی کافی برای ترمیم بافت های کلیوی اختلال است. اگر عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یافته است، شما نیاز به دیالیز نیست. اگر بدانم کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان، لطفا با ایمیل به kidneyabc@hotmail.com.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.